esileht tutvustus tooted
< alusta äri
  • 21. sajand – väljakutsed ja lahendused.

  • Miks Forever?


  • 21. sajand – väljakutsed ja lahendused.

    Paljudele inimestele näib, et uue aastatuhande esimesed paar aastat on endaga kaasa toonud uusi ja varasemast erinevaid probleeme – nii tööl, äris kui ka isiklikus finantselus, ning eelmise sajandi traditsioonilised lahendused neile ei sobi.

    Tööl tunnevad paljud inimesed ebakindlust valitud karjääri tõttu, nad töötavad intensiivsemalt ja kauem, samal ajal kui palju inimesi nende ümber öeldakse olevat „vajadustele mittevastavad”. Selle asemel, et arenenud tehnoloogiad tooksid endaga kaasa vabaduse, rohkem vaba aega ja parema elukvaliteedi, on see tekitanud ebakindluse.

    Üha suurema konkurentsiga turul on 40-aastased töölepingud ja karjääriplaanid asendunud lühiajaliste lepingute või ülesannetega, või mis veel hullem, lepinguid ei tehtagi. Septembris 2004 teenis Suurbritannias vähem kui 149 naela (u. 3725 EEK) nädalas (7748 naela, umbes 193 700 EEK aastas) üle 12 miljoni inimese, ning ainult 4 miljonit rohkem kui 750 naela (u. 18750 EEK) nädalas (39 000 naela, 975 000 EEK aastas).

    Aja vahetamine raha vastu

    See on endaga kaasa toonud arusaamise, et raha vahetamine aja vastu toob tööl harva endaga kaasa pikaajalise turvatunde või finantsilise vabaduse, ning veel harvem võimaldab see elada unistuste kodus, käia imelistel puhkusereisidel, anda lastele haridus, mida nad väärivad, ning elada elu, mille rõhuasetus on stiilil.

    Samal ajal tunnetavad erineva suurusega traditsioonilised äriettevõtted üha suuremat survet, neid hirmutab kõikjal valitsev bürokraatia, ning seadustega kooskõlas püsimisega seonduvad kulud aina suurenevad ja suurenevad.

    Neid sunnitakse sageli võtma lisalaenusid ning vähendama kulusid väiksemate eelarvete ja lühemate tähtaegade tõttu, eksportima valgekraesid, tootma ja töötajaid otsima sellistest riikidest nagu Hiina, India ja Filipiinid. Samal ajal neelavad suuremad ettevõtted alla väiksemaid, et laiendada turuosa või siseneda uutele turgudele, mida väiksemad ettevõtted ei suuda. See pole keskkond, kuhu saaks rajada traditsioonilise äri.

    Elu ja töö tasakaal

    Isiklikul tasandil on jõukuse, teatud elustiili ja turvatunde saavutamise traditsioonilised meetodid iganenud, ning nüüd kipuvad inimesed langema ühte kahest kategooriast – need, kes veedavad kogu aja maailmas, kuid ilma rahata selle nautimiseks, või need, kellel on kogu maailma raha, kuid pole aega selle nautimiseks.

    Tasakaal töö ja igapäevaelu vahel näib tänapäeval olevat võimatu ning kui me lisame veel sellised ebapüsivad faktorid nagu aktsiaturg, ennustamatu kinnisvaraturg ning pensionid, samal ajal kui eeldatava eluea tõus jätkub ning sotsiaalfondid hakkavad tühjenema, siis enamikku inimestest ootab ees ebakindel tulevik, kui nad just ei võta vastutust selle eest iseendale.

    Forever (Forever Living Products), nüüdseks austatud Team Marketing`i viljelev ettevõte, pakub tõelist vaba ettevõtlust, võimaldades inimestel ise rajada kodune äri väikeste käivituskuludega ja seega minimaalse riskiga, millega ei kaasne ühtegi tavapärastest väljakutsetest, samas pakub see suuremat turvatunnet kui ükskõik milline tööleping.


    Team Marketinig`iga seotud amet pakub tavaliselt valiku, kas teenida paarsada naela kuus, mis võib olla osalisest tööajast tulenev lisasissetulek, kuni kümnete tuhandeteni kuus, mis eeldab täiskohaga tööd ja millega kaasneb pikaajaline täielik rahaline kindlustatus ning ebatavaline elustiil. Samal ajal kui sissetuleku suurus võib olla isiklik valik, tõestab Foreveri Team Marketing, et on konkurentsivõimeline ettevõtmine.

    Tõestatud meetod äri ülesehitamiseks

    Forever pakub tõestatud võimalusi, koolitust ja toetust äri ülesehitamiseks, paindlikku tööaega, mida saab sobitada perekonna ja muude ettevõtmistega ning mis võimaldab piiramatut lisasissetulekut, enese arendamist ja tunnustust. Veelgi olulisem on ehk see, et see annab inimestele tagasi võimaluse kontrollida endi eesmärke ja saavutada edu.

    Ärilises mõttes on Foreveri Team Marketing kõikehõlmav – äärmiselt lihtne äriettevõte, millega kaasnevad ebatavaliselt väike risk, piiramatu teenimisvõimalus ning väikesed väljaminekud. See ületab piirid, millesse tavapärane äriettevõte kunagi ei mahu.

    Kui me lisame veel tõigad, et Forever on pikaajaliste kogemustega, rohkete varadega ning võlgadest vaba ja finantsiliselt stabiilne ettevõte, mis pakub globaalselt levinud püsivalt edukaid ja hästi tõestatud tarbivusega kvaliteettooteid, siis veendute, et see on võitmatu kombinatsioon.

    Lühidalt – see on lihtne, see toimib ja seda suudab teha igaüks.

    John Curtis, Diamond Manager ja auhinna Top UK Distributor (Ühendkuningriikide tipp-edasimüüja) võitja, mille andis välja Direct Selling Association (Otsemüügi Assotsiatsioon) „väljapaistvate isikike saavutuste eest, mis on olnud inspiratsiooniks teistele”.









    Aloe Vera

    Aaloe, töö, tervis, raha, Forever, Aloe Vera, töö, raha, aaloe